Preprogramovani nabijecky - FW cheali - zpropadene fuses ATmega32

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 18 15:14:48 CET 2015

Zdravim,

nedavno tu slo, ze lze do nabijecek z HK nahrat lepsi FW. Dal jsem se do
toho, ale narazil jsem na problem, ze autori vtipne uvadeji jen pojistky
v HEX a Presto kterym to chci napalit je ma "rozepsane".

http://www.cncnet.info/galery/accucell6_presto.gif

V HEX souboru nastaveni pojistek neni nebo mi to SW k Prestu necte...

Mate nejaky napad jak z toho ven? Nerad bych si umrtvil jinak funkcni
nabijecku.

Da se v tom Prestu nejak zobrazit nastaveni pojistek v hex forme? Tohle
me irituje mam programator a nakonec budu bastlit neco na LPT.

Tady je popis jak to tam napalit
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id=610&n=cheali-chargers-%E2%80%93-nabijacky-s-open-source-%E2%80%93-2-cast

a tady na seste strane neco dalsiho k tem pojistkam
https://docs.google.com/document/d/10G1Wd5vr5sUJft_A9srYYV7YUrbmmgJA4gLcQ3m4MTI/edit?pli=1

bohuzel to nejak dat do kooperace s tim Prestem je mimo me chapani

Pokud by to nekdo mel u sebe na PC natazene a mohl mi napsat co tam mam
vyplnit?

RV