AV měřič z PE 1/2015

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 17 21:03:47 CET 2015

Dne 16.1.2015 23:43, Jan Waclawek napsal(a):
> No to asi nie - ten prevodnik by mal byt na napajanie ako take (AVCC)
> pomerne necitlivy, nato prave tam ma byt referencia. Je pravda, ze aj ta
> je odvodena puhym rezistivnym delicom z toho isteho napajania; lenze ak
> referencia vplyvom zvyseneho odberu OLED klesne
No já to myslel tak, že odběr kolísá dle rozsvícených segmentů. Pokud
jde o přecchod z 0 na 1  odběr OLED klesá o x pixelů  ,
pokud např ze 7 na 8 tak odběr vzroste.  V každém případě odběr
ovlivňuje referenci, to už jsme si ujasnili.
Narozdíl od LCD se tam rozsvěcují LED-ky a to něco papá.
> , tak zobrazena hodnota ma
> prave narast...

Ano.... pokud naroste hodnota z 0 na 1 pak odběr OLED půjde dolů a celá
smyčka jak jsem popsal.  On ten odběr bude lítat i při přechodu 9 - 10
atd, těch faktorů bude víc.
Díky časové konstantě měření a dalších "živlů" může být kolístání díky
nestabilitě reference větší , třeba i 1-8, nebo mezitím 6, celý proces
by se dal staticky vysledovat.
Ale proč, stačí udělat betonovou referenci a je klid.