Rozborka uspornej ziarovky

Sobota Leden 17 17:43:53 CET 2015

Tak zejtra pojedu dokoupit zbytek regalu (myslim, ze tam jeste cca 5
kousku bylo ;-) ) Zkousel jsem to na par mistech v baraku a je to
naprosto OK, misto 40W bodovek vcetne halogenove (ta je obzvlast hnus,
ma cirou banku a promita chvejici se obrazec vlakna vsude...)
Za ty prachy i kdyby jen o chlup prezila zaruku...