Neznamy termistor

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 17 17:39:21 CET 2015

Jo a ten Váš originál by MOHL být Epcos B59168S1120B070, jinak také S168
(na pouzdře označení S1168).

Kyuž tento originál hledáte, tak maximálně zjistíte, že nějaký Číňan ho
přestal dělat v létě r. 2014 nebo kdy vlastně. Parametry ani omylem,
protože ho vyrobili možná jen několik vlaků....ale asi jako OEM, takže
přísdůvmobtaj.

Kromě toho v této souvislosti Epcos nějak neví, jestli není náhodou TDK,
nebo třeba Vishay, popř. Philips či kdovíkdo další. Pod těmito všemi
firmami se dá najít datasheet k jakémusi podobnému PTC.

Škatule škatule hejbejte se těchto globalizátorů jsou šílenost, zejména
pokud jsou ještě zkombinované s příšerným "systémem" značení, jako měl
Siemens (následně Epcos) vždycky. To musel vymejšlet chorej mozek...

--
Jirka