AV měřič z PE 1/2015

Sobota Leden 17 15:58:29 CET 2015

Hezký večer, ahoj,

	no ono to chtělo o hodně více jak trojnásobek doporučené doby. Bylo to
několik minut. Asi když OLED zhasne, tak má nepatrnou spotřebu a ke
špatnému startu mu stačí i malé napětí z kondenzátoru.

	Cívku jsem pochopitelně také zkusila, ale není to ono, ten kondenzátor
s diodou dávají nejlepší výsledek.

	Teďka je to všechno odpojené, protože jsem potřebovala dělat něco
jiného. Nejenom pokusy živ jest člověk :-)

	Schéma tu již proběhlo, je v některém z mých starších příspěvků.

Saša Svobodová