Neznamy termistor

Sobota Leden 17 11:42:08 CET 2015

Hezké dopoledne,

	parametry neznám, ale řekla bych, že náhradu bude třeba mezi těmito
součástkami
http://www.ges.cz/cz/elektronicke-soucastky/pojistky-prepetove-ochrany/pojistky-vratne-polyswitch/SAOC.html
a podobnými.

	Předpokládám, že tento PTC je zapojený do série se žhavícím vláknem a
po nažhavení trubice má toto vlákno odpojit. Kdyby se znal odpor vlákna
a jeho pracovní proud, dala by se najít taková pojistka, která dovolí
průchod proudu po nějakou rozumnou dobu a pak se vypne. Jak dlouhou dobu
ale má trubice žhavit, to nevím. Ale řekla bych, že to budou jednotky
sekund.

Saša Svobodová