AV měřič z PE 1/2015

Pátek Leden 16 20:26:38 CET 2015

Hezký večer,

	právě to, že jsou součástky často dost drahé, tak beru jen tolik, kolik
je potřeba. Ačkoli u odporů a spol jich beru o dost více. Pro příště a
pro jistotu.

	Zrovna dneska jsem dovezla z GMka ten OLED displej a teďka ho tu
zkouším. Nicméně nesvítí. Začínají na mne jít chmury. S LCD to
fungovalo, s OLED ani Ň. Jen doufám, že je chyba někde jinde. Zapojené
to mám snad dobře. Tedy napájení zcela určitě. V tomto ohledu jsou LCD
zlaté, protože po zapnutí zobrazí první řádek čtverečků. Je to tento
http://www.gme.cz/img/cache/doc/513/258/oled-alfanumericky-displej-winstar-weh000802alpp5n-datasheet-1.pdf
Ještě zkusím zpomalit procesor, jestli třeba není řadič o něco pomalejší
než řadiče LCD.

Saša Svobodová