heslo na HDD

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 16 14:51:23 CET 2015

Kedysi som take riesil, kopec veci som skusal, master password (na
zrusenie user passwordu) nefungoval. Nakoniec som to odheslil s nejakym
programom co sa online pripajal niede a za $5 to bolo.

Inak pokusy odheslovania sa zvyknu robit s MHDD.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.