RE: AV měřič z PE 1/2015

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Leden 16 12:57:16 CET 2015

Ahoj,

ja tomu hovorim povinne straty. :)
Takze doporucujem pri bastleni vzdy mat aspon jeden
nahradny kus kremika.

j.
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Alexandra Svobodová [hwnews na zirafoviny.cz]
Sent: Thursday, January 15, 2015 6:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: AV měřič z PE 1/2015

Hezký večer,

        tak dneska dorazil balíček s procesorem ATtiny461 a byla jsem
okolnostmi donucena jej použít. Takže je to tak, že originální program
proti úpravě pro ATtiny 26 na začátku zobrazí číslo verze programu a pak
jede stejně. Proč to tak je, nevím. Ale je to tak. Na další pokusy a
nastavování jsem neměla náladu.

        Nejvíce mne mne ale štve fakt, že se mi podařilo zničit jak původní
procesor, tak dneska dorazivší negativní, červeně svítící LCD modul. Tu
chvilku to chodilo báječně a pak se z nějakého důvodu procesor i s
modulem odporoučeli do křemíkového nebe :-(((((((((((((((((((( Asi jsem
si škrtla drátkem při pokusu o změření napájecího proudu. Jdu se někam
zahrabat :-((((((((((

Saša Svobodová