Konverzia m na M

Pátek Leden 16 12:52:03 CET 2015

Dne 16. ledna 2015 11:24 <prochaska na divesoft.cz> napsal(a):

> Mně jednou vyšlo, že 55Mt vodíková bomba vybuchnuvší ve vzdálenosti 1 m od
> ucha způsobí hluk 362 dB. To by mohlo být?

Na to se dá odpovědět: asi ano, ale není to v té chvíli už jedno? ;-)

Ale připomnělo mi to, jak jeden spolužák na střední škole spočítal, kolik
tic-taců je potřeba, aby to energeticky vyvážilo jeden gram jaderného
paliva ;) (Koho by to zajímalo, jeden tic-tac má dvě kalorie, tj. 8,376J,
jeden gram jaderného paliva 3,9 GJ ( http://ok1zed.sweb.cz/s/el_jaderna.htm
). Takže je to 465 616 045 tic-taců na 1 gram paliva.)

P.K.