Re: OT znalecky posudek reklamace při vlastní instalaci

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 16 10:44:42 CET 2015

Ano samozřejmě to požadovat může, já jako zákazník se s tím musím jen
smířit, jestli je to legálně správně či není mě nezajímá, protože je to ze
strany zákazníka obtížně vymahatelné.Ovšem jako zákazník na toto opatření
zareaguji tím způsobem, že místo vybrané Bosch indukční desky za 16 000Kč
jsem si koupil Elektrolux za 8500Kč s tím, že na to nemám záruku a že si to
případně opravím sám.
Kdo prodělal? Nám deska funguje asi stejně jako by fungoval ten Bosch,
ušetřili jsme peníze. Ale prodejce, výrobce a stát mají o dohromady o
7500Kč méně z mé kapsy.
K.