Re: Lion baterky pro velký proud

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 15 15:55:45 CET 2015

Vdaka za odpoved. Ked sa mi odporuci LiPolka, tak to skusim s LiFePo4.
Rozdielov som si vedomy. Nizsie napatie by vadit nemalo, pripadne
pouzijem 4S namiesto sucasnych 3S. Nabijacka, ktoru mam (Acucell6), ma
LiFePo program. Na strazenie koncovaho vybijacieho napatia mam
postaveny odpojovac s komparatorom, tam zmenim odpor v delici.

Ten vyber ma zaskocil, ale momentalne pozitivne :-) Pred 2.5r boli na
vyber len valcove A123 za podstatne vyssie ceny, ako LiPol. Vtedy bola
LiPol pre mna rozumna moznost na repas, dnes to uz vidim na LiFePo4.
Ak sa teda nenafukuju a nevybuchuju :-) A za nejaky ten rok, rok a
pol, ked to bude pre mna aktualne, bude snad vyber este vyssi, ze si
vyberiem najvyssiu kapacitu, ktora mi bude vyhovovat rozmermi do
puzdra.

miro