Re: Lion baterky pro velký proud

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 15 13:30:13 CET 2015

Ano, baterka je po vyse 2r trochu nafuknuta, ale stale funguje. Dufam,
ze nevybuchne a ak ano, tak ze baterkove puzdro ochrani okolie... Pre
mna je podstatne, ze ked obcas po mesiaci, alebo troch, potrebujem
nieco zasrubovat, alebo vyvrtat, chytim a pracujem. Nemusim riesit
samovybijanie. Povodne tam bolo v serii 10 nejakych noname NiCd
clankov. Skoro vzdy som nadaval, ze ked potrebujem nieco robit,
baterka je vybita. Nakoniec skoncili uplne nepouzitelne, niektore v
skrate, ostatne s minimalnou kapacitou. To mali asi 4 roky. Ak by mi
LiPolka vydrzala co len 2 roky (co uz ma), tak ju vymenim a nebudem to
riesit. Za to pohodlie, ze je stale pripravena na pracu, mi to stoji.

miro