Lion baterky pro velký proud

Čtvrtek Leden 15 12:30:51 CET 2015

O elektromobilech Tesla jsem někde četl, že věnovali hodně peněz do
vývoje lepších baterek. Myslel jsem že něco vyvíjeli sami, ale možná jen
zasponzorovali Panasonic. Předpokládám že Lion baterky nejsou tak
hořlavé, jako Lipol. Já používám články Lion 18650 z GME (tuším že jsou
Panasonic) pro malé proudy a při občasném používání vydrží strašně moc.
V LED baterce mám dva články v sérii a bez balanceru. Když na nich občas
změřím napětí, je i po letech provozu na obou stejné.
Anděl