Re: Lion baterky pro velký proud

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Leden 15 12:12:46 CET 2015

Někde jsem četl, že v elektromobilech Tesla se používá akublok z několika tisíc článků Li-ion 18650 Panasonic, typ nevím, ale asi je to něco slušného, když na to dávají záruku 5 let.
Li-ion 18650 pro max. proud 30A: http://www.orbtronic.com/batteries-chargers/hybrid-imr-18650-30a-orbtronic-sx30-ultra-high-drain-rechargeable-li-ion-battery
aze

From: Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, January 14, 2015 9:30 PM
To: konfera
Subject: Lion baterky pro velký proud

Dobrý den,
odcházejí mi baterky v aku šroubováku, klasické malé buřtíky. Uvažuju, jestli bych je mohl nahradit nějakýma lionkama. Nevím kolik si takový šroubovák vezme, ale myslím že 20A nebo ještě víc.

Předpokládám že by byly použitelné nějaké baterky určené pro modeláře? U článků 18650
http://www.gme.cz/img/cache/doc/540/213/b-li2000-div-datasheet-1.pdf
píšou rapid discharge 0,5C, takže totálně nepoužitelné. Kde se něco takového dá koupit?

Anděl