OT: jak odstranit rez?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 15 08:16:02 CET 2015

Já jsem želízka z hoblíků přelíznul mosazným kartáčem do vrtačky, potom
přebrousil a srovnal jemným brusným papírem nalepeným na skle. Za pár
minut hotovo a žádná chemie. Vy máte navíc želízka hodně úzká, tam to
půjde jako po másle.

Tím přebroušením se navíc odsraní i jemné vyrezlé prohlubně, které brání
pořádnému naostření, takže dříve nebo později tomu stejně neujdete.

Mimochodem - Paul Sellers má pěkná videa, jak dostat staré želízko zpět
do formy.

JMN