OT - Dnes byl teda den

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 14 23:23:37 CET 2015

Původní zpráva ze dne 14.1.2015 od Jaroslav Lukesh:

> Nemají náhodou virtualizováno? Já od té doby co se u nás v hokně
> všecko zvirtualizovalo, se u počítačů potýkám se lhaním a to i v
> linuxu.

To nevím, ale jedou tam na linuxu. Celkem nedávno mi volali, že
nemůžou načíst moji flashku. Že prý to zkoušeli na více počítačích.
Řekl jsem jim, že to je divné, protože je skoro nová, ať to zkoušejí,
že dřív jak za hodinu přijet stejně nemůžu. Za půl hodiny volali, že
už ji načetli.

Teď jim to zase čte RR místo DR. Copak asi přijde příště? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem