OT - Dnes byl teda den

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 23:10:35 CET 2015

 14.1.2015, 23:08:33

Ani nevim proc, jsem si vzpomel na tohle:

Kohnovi jdou špatně obchody, blíží se bankrot. Celé večery klečí v synagoze a
ptá se Boha: "Proč mi to děláš? Proč zrovna mě?". Ale žádná odpověď. Týden
nato mu syn uteče k cirkusu a dcera se spustí s dragounem, ještě k tomu
s křesťanem. Zase se Kohn modlí a zase se ptá: "Proč já? Proč ausgerechnet já?"
Týden nato Kohnovi zemře žena. "Proč?!". O týden později Kohn vyhoří,
věřitelé se přihlásí o všechny směnky a banka mu zamítne úvěr. Zoufalý Kohn
jde zase do synagogy, ale ještě na schodech upadne a natřikrát si zlomí nohu.
 "Proč?! Proč mi to děláš?", leží zoufalý Kohn v bolestech na zemi a vzpíná ruce k nebi.
Konečně se Bohu Kohna zželelo a odpoví mu: "Já ti ani nevim, Kohn. Prostě mě poslední dobou nějak sereš..."

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz