OT - Dnes byl teda den

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Středa Leden 14 22:40:08 CET 2015

Ahoj Petře,
divím se že ti to nikdo ještě nenapsal po předchozích mailech, kde píšeš
o svých spánkových intervalech.
Tuhle honičku mám dávno za sebou a snad k tomu mohu něco napsat.
Taky mne bavilo, když vše jelo a já "na hraně" tzv. stíhal a stíhal
jsem. A hodně mne to bavilo.
Ale také jsem stíhal tak, že jsem vypínal pevnou linku, že jsem vypínal
mobil a pod.
Až když jsem si, a v souvislosti s touto prací, uvědomil, že už jsem
potřetí v nemocnici s hyperventilací, tak něco není vpořádku.
Poráde se mi stává, že chodím spát ve dvě v noci a i později, ale už to
není takový masakr jako dříve.
Také většinou mohu vstávat třeba v jedenáct. Ráno v 5:30 budím syna a
jen někdy si přispím.
Psal jsi v minulosti, že ti to vyhovuje - nevím.
Mně syn mojí přítelkyně nedávno přinesl výsledek testu s myšima a moc
šancí na vašší věk nemáme :-)
Smutný úsměv na konci tohoto řádku.
Zamysli se nad tím co do toho dáváš.
  J. Polívka
PS: Dámy a pánové, kolik denně naspíte ? napíšete ?