OT - Dnes byl teda den

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 14 22:25:45 CET 2015

Původní zpráva ze dne 14.1.2015 od Michal Gregor:

> Jsem na tom podobne. Po praci jsem jeste navic sel koupit maso,
> musel jsem obejit 4 obchody.

Sakra, už ani maso není?

> Firmy nechteji drzet zbozi na sklade nebo se lidem nechce pracovat -
> asi mame malo nezamestnanych....

Asi je to tak. Ani studenti nechtějí pracovat. Manželka tuhle někde na
FB sháněla na dohodu studenta na doučování angličtiny pro dítě nějaké
své zákaznice. Teď nevím, kolik to dělalo za hodinu, myslím 110 za
hodinu, práce přes agenturu, žádné dohadování s klientem, jenom
ležérko doučování. A studenti se do ní pustili, že je to málo. Přitom
tady v obchoďáku makají normálně dospělí dvanáctky za 80 na hodinu a
ani si nemůžou odskočit na záchod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem