OT: jak odstranit rez?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 14 19:43:33 CET 2015

Kyselina fosforečná, dříve Odrezol, dnes snad Anarez
http://www.novato.cz/cz/sortiment/specialni-produkty/product.html?id=821 .

Po koupeli je nutné okamžité další ošetření oceli dle pokynů výrobce.

Viz též třeba knihy od pana Škeříka (Technický receptář atd.).

Ale jak je to se sortimentem ve Švýcarsku, to opravdu netuším...

Jinak si nemyslím, že je to OT a už vůbec ne těžké, možná stačilo to
označit CHEM (jako jsem zde kdysi navrhl MECH) ;-)

--
Jirka

Ahojte,

mam tezky OT dotaz ohledne 'ohleduplneho' odstraneni rzi. Koupil jsem si
na ebayi hoblik record 044, je stary a tudiz zelizka jsou pekelne
rezave. da se nejak 'chemicky' odstranit ta rez?

diky.

d..