FV panely?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 16:28:10 CET 2015

 14.1.2015, 16:16:06

Sypani bulharskych konstant z rukavu k prilis relevatnim vysledkum
nevede, dokonce ani tehdy, kdyz je dosadite do jednoducheho vypoctu.
:-)
Namatkou: kolik plati spotrebitel za kWh, jak velky ma bojler, jake
jsou v jeho domacnosti zvyky v odberu teple vody, jak moc u nej sviti
slunce, kde budou panely instalovany (strech/zahrada), moznost
alternativniho vyuziti panelu, atd.
Ten rozptyl je hodne velky a tomu bude odpovidat i vysledek.
Samozrelme, jiste by slo udelat vypocet pro 3 typicke + nejhorsi/nejlepsi
pripady, ale pracnost neceho takoveho uz neni zanedbatelna.
Nikdo mne za to neplati, pro sebe to nepotrebuju, a na zabavu mam jine
veci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz