FV panely?

Středa Leden 14 15:45:36 CET 2015

Myslím že když hasičům řeknete že to máte čerstvě nainstalované, jak se
to v případě nebezpečí vypíná a jak lze vypnutý stav zkontrolovat,
přijedou se podívat a někam si to poznamenají. Já jsem s nima řešil jiný
problém, s bezpečnou vzdáleností okolo komína a co do té mezery nacpat.
Pán byl docela rozumný, řekl že požadavky normy jsou dělané na staré
cihlové komíny a u těch moderních (v betonové tvárnici vatou obložená
trubka) nic nehrozí a nemám si dělat zbytečné problémy.