RE: AV měřič z PE 1/2015

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Leden 14 06:27:26 CET 2015

Ještě se na eBay prodává měřáček přímo na USB. Měří U a I a z hlediska
zapojení je USB průchozí. Lze tím snadno zkontrolovat napětí na výstupu USB
nebo třeba změřit nabíjecí proud mobilu...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Tuesday, January 13, 2015 11:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: AV měřič z PE 1/2015

já taky používám tyhle hotové měřáčky docela často, naposledy třeba na
tester USB kabelů v příloze - testuje jen napájecí piny, nešlo mi ty datové
piny připájet.

Pro test datových pinů by tam přišla LED a odpor navíc pro test vede/nevede,
stávající derivační displej (kond a ty 2 ledky) by se přepojil na zřetězené
datové dráty, jejich druhý konec na + . Druhý konec kabelu by nebyl v PC,
ale zapojil by se do toho druhého na desce + napájení.