kde opatrit termostat k toastovaci

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Leden 13 22:51:06 CET 2015

A má ten toustovač vůbec pracovní termostat? Většinou jedou na plnej céres. Bývá jen bezpečnostní. A pak časovač.
PG

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: ivanhw na centrum.cz
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13.01.2015 21:36
Předmět: Re: kde opatrit termostat k toastovaci

Když ho měřím, tak je neustále "přerušený" a mašina něrabótajet.
Když ho proklemuju, tak to maká dobře.
Jen jsem to nenechal zapnuté dost dlouho, aby případný "pracovní" termostat začal spínat (jestli je tohle jen bezpečnostní).
Zatím ho nejdu rozebírat, podívám se na druhou stranu přístroje.

Díky Ivan