AV měřič z PE 1/2015

Úterý Leden 13 18:20:09 CET 2015

Hezký večer,

	podle všeho to tímto bude. Ale jistotu budu mít až mi dorazí balíček z
TME, kde bude 461. Pak budu vědět více, ale myslím si, že to bude ono.
Jen je divné, že napětí to měří dobře :-) Bohužel nejsou k dispozici
zdrojové soubory a ani algoritmus měření. Procesor je v této konstrukci
prostě černá krabička, jako jiná součástka.

Saša Svobodová