pspad, regulerni vyraz pro nalezeni cisla v textu "= x, xxxV" a "= xx, xxxV"

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Leden 13 15:08:51 CET 2015

dekuji, funguje to :-).
asi to nastuduju jeste jinde nez z helpu pspadu.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Tuesday, January 13, 2015 3:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: pspad, regulerni vyraz pro nalezeni cisla v textu "= x, xxxV" a "= xx, xxxV"

Jestli myslíte regulární výraz, je možné nastavit počet opakování takže pokud máte přesně 3 desetinná místa tak "% = [0-9]+,[0-9]{3}V"
ale zkoušel jsem to na egrep, pspad může mít tu syntaxi jinak. Asi by z toho šlo i rekurzívně nějak vypreparovat samotné to číslo, ale tak do hloubky to neumím. To by spíš chtělo nějaké fórum, kam chodí lidi, kteří to používají rutinně.

Mrazík