Rozborka uspornej ziarovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Leden 13 12:07:14 CET 2015

Dne 13.1.2015 v 11:50 Cihak na dkv.cd.cz napsal(a):
> Na pořádné svícení potřebuji minimálně 100 až 120W klasickou žárovku
> a to v LED provedení stejně nikdo nevyrábí.

to imho neni cesta - aspon ne ted - pokud cekate ze si nasvitite obyvak
jednim zdrojem tak cekate asi marne - cesta zcela jiste je ve vice
svitidlech v ramci mistnosti nebo svitidla s vice zdroji

Takže buď úsporku nebo
> LED modul s pořádným chlazením a proudovým zdrojem, případně tam kde
> to jde LED pásky. Ale to už je zase za jiné peníze. Prostě stále
> nevidím důvod ke koupi LED žárovek.

nicmene mame v obyvaku (panelak - rel.nizke stropy), kde se mi nechce
vyrabet nejake harakiri mimojine lustr s jednim zdrojem (moc jej
nepozuivame neb sviti akva-tera a nejake lampicky) kde byvala osazena
24W usporka - osadil jsem tam ted 10W LED za nizsi cenu nez znackova
usporka OSRAM a sviti prokazatelne lepe (predevsim proto ze sviti dolu
pod sebe a ne do stran jako usporka) - pokud se nepo tak nemam problem

> A na záchod kde potřebuji 40W dám radši klasiku za 5,50kč. LED by se
> mi tam zaplatila možná tak za 50let...
pokud mate na zachode tmu cely den a jste ctyrclenna rodina (zvlast kdyz
jsou deti male a zena ma materske - tedy zachod je pouzivan velmi casto)
tak byste mluvil jinak - byl jsem dost rad za ty drahe usporky Osram s
velkym poctem on-off - zarovky byly tak na mesic - ted tam jsou LED a
vyhodou je ze sviti hned - otazka bude tedy opet jen zivotnost

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.