Rozborka uspornej ziarovky

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 12 18:32:25 CET 2015

V monitoru (CCFL) jsou poměrně masivní "kalíškové" elektrody s dostatkem
emisní hmoty (nikoliv tenké vlákno), takže ono vytrhávání aktivního
materiálu není až tak na závadu (+ to bude možná nějak dále ošetřené).
Stejně je ale po čase okolí elektrod u CCFL začernalé.

Typická životnost CCFL se uvádí řádově 50.000 hod., takže to taky není
"na furt".

--
Jirka