Reminky pro Aiwa NSX F7

Jiři Drozd jirkonf na seznam.cz
Pondělí Leden 12 16:59:59 CET 2015

Zdravim a dekuji,

zkusim je pogooglit, zda se nekde podari zjistit puvodni delku a prurez.
Rychlost neni problem dostavit, kazeta s kontrolnim signalem a osciloskop to
jisti...

pekny zbytek dne - JDrozd

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 10. 1. 2015 15:46:38
Předmět: Re: Reminky pro Aiwa NSX F7

"Oficiálně:

82-ZM3-342-010 0E BELT,SBU MOT 3

86-ZM1-206-010 0E BELT,MAIN L

82-ZM1-338-110 0E BELT,FR 4

82-ZM3-329-410 0E BELT,SBU R2

Neoficiálně: cokoliv, co tam půjde. Je to ovšem práce pro servis, neb na
vlastnostech řemínků (především těch od motoru po capstan) závisí kdeco,
v první řadě rychlost posuvu pásku.

No a tu je po výměně potřeba zkontrolovat, popř. nastavit, pokud tedy
nepatříte k posluchačům typu "Véna na stavbě z polorozšláplého chrchláku"...

Servis (mám na mysli opravdu servis, ne nějaká čuňata) taky umí
subjektivně posoudit vlastnosti řemínku - ne každý je vhodný, i když by
rozměrově vyhovoval...

Jak praví (nejen) wek, ďábel se skrývá v detailech.

P.S.: na jednom konkurenčním fóru se vyskytuje člověk, co má jako
součást podpisu nesmrtelnou hlášku "to bude jen nějakej vodpůrek"...

--
Jirka