Rozborka uspornej ziarovky

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Leden 12 15:08:27 CET 2015

On 1/12/2015 1:30 PM, Cihak na dkv.cd.cz wrote:
> No, to je všechno krásné. Taky jsem je v Holicíxh obdivoval. ALE prosím řekněte mi jak se to chladí ? Každý ten LED segment má cca 1W a je úplně bez chlazení. Nějak se mi nechce věřit deklarované životnosti.

Lenze ten 1W je vyzarovany cez pomerne velky povrch celeho filamentu,
takze zrejme chladenie vzduchom (resp. inertnym plynom) staci.

Ten filament je v zasade vela malych nizkoprudovych cipov na sklenenom
alebo zafirovom substrate, zapojenych do serie (kdesi som cital o prude
15mA).

Nejake som si objednal za ucelom pitvy, sam som zvedavy...

-m-