Ked pretecie premenna

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Leden 12 13:24:16 CET 2015

Nie, nie,
asi do 5000 km to ukazuje spravne. Ak by jeden bit zodpovedal 100pl
(pikoliter), tak pretecenie pri uint_32 nastane po 429,5 litroch, co
zodpoveda asi 5100km. Potom nastane pretecenie a mnozstvo spaleneho
benzinu je 0, preto ten nezmyselny udaj. A to mozem byt rad, ze
nepouzili signed int.
Mna stve to, ze u auta za 20 a vic tisic EUR je vobec taka chyba v SW.

Richard Kaliciak