Rozborka uspornej ziarovky

Pondělí Leden 12 13:18:35 CET 2015

To jako v křišťálovým lustru? To asi ano. Ale zrovna já takový nemám a ani
mít nechci.

V lustrech typu pět ramen a stínítka ve tvaru zvonu, tj. v těchto:

http://www.corajicin.cz/petiramenne-lustry-zavesny-petiramenny-lustr-rabalux-7135-beckworth

se používají mléčné žárovky a ty se dají nahradit vhodnou úsporkou nebo LED
žárovkou. Jde jen o to, aby se tam vešla.

 A ve svítidlech, kde žárovka ani není vidět, je úplně jedno, co tam je.

P.K.