Rozborka uspornej ziarovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 12 12:03:54 CET 2015

Osram Dulux intelligent longlife

Product features
Extremly long average lifetime: 20,000 h  (equals 20 years at 2.7 h per day)
Very high number of switching cycles: 500,000
Quick Light: 60 % light output in ≤ 20 s
Warm Comfort Light – energy-saving light similar to that of an
incandescent lamp
Very broad ambient temperature range: -30…+50 °C

Radek Vicek
vedoucí oddělení
odd. provozní programátoři
--