Ked pretecie premenna

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Leden 12 11:44:04 CET 2015

6km/h je dlhodoby priemer, takze obcas tlacim aj rychlejsie. :-)

Inac milujem 30km/h zony. Pri 30km/h mam väcsiu spotrebu ako pri 50km/h,
radsej ich obidem inokadial (zamer splneny=menej aut v zone). Pod 30km/h
mi to spotrebu pre istotu ani neukazuje.

Richard Kaliciak