Rozborka uspornej ziarovky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 12 11:21:25 CET 2015

>prikladam zopar fotiek jednej kompaktnej ziarivky 20W s modernym
>zapojenim, bohuzial uz po smrti (prepalene jedno zhaviace vlakno):

Toto je vyslovene nechutne kapitalisticke... ;-) I ked ten vkladany plosak
je naozaj pekny... ale tiez vezkrze kapitalisticky... ak by
dalekovychodniar pocitil potrebu tam mat IO, urcite by to vyriesil na tom
papierovom plosaku asfaltovou kvapkou...

Na druhej strane mi okrem tych zatecenych zahradnych este zatial ziadna CFL
neodisla inak nez na prepalenie vlakna, takze zrejme aj tie
dvojtranzistorovky funguju dostatocne dobre, netreba tam tie tisicky
tranzistorov v plastovej placke...

wek