DAC prevodnik k pc - jaky vybrat

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Leden 12 10:21:35 CET 2015

Já jsem nedávno pro EME pracoviště koupil tuto USB zvukovku: http://www.alza.cz/creative-sound-blaster-x-fi-hd-d502708.htm . Samozřejmě jsem ji vyskoušel i pro poslech muziky a je to bombastické. Je to první akustické zařízení, u kterého neslyším šum když je bez signálu a hlasitost vytočená na maximum. Muzika z toho hraje prostě bombasticky. Je to zážitek. Skoro mi bylo líto to dávat k tomu EME :-) Má to optický vstup i výstup takže předpokládám že by to Vašim požadavkům mohlo posloužit. Ty optické linky jsem nezkoušel.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Monday, January 12, 2015 9:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: DAC prevodnik k pc - jaky vybrat

No vzdyt se delaji i externi zvukovky na USB...proto jsem zminoval, ze
se to zde nedavno resilo.

Tohle by Vam nevyhovalo? http://kytary.cz/focusrite-scarlett-2i2/HN122113/

pripadne asi tohle by mozna i bylo lepsi
http://kytary.cz/focusrite-scarlett-solo/HN152548/

Ceny mozna jinde i levneji..

Radek Vicek