Životnost OLED displejů

Neděle Leden 11 20:04:07 CET 2015

Hezký večer,

	já mám doma jen jeden přístroj s OLED a to je CDMA modem. A ten vypadá
hezky, takže předpokládám, že i jiné OLED budou hezké. Chtělo by to vidět.

	Jinak LCD je pochopitelně také dobrý, ale jsou všude a já si říkám, že
by se můj zdroj mohl, přeci jenom, trochu lišit od těch ostatních :-)

	U VFD Noritake mi připadá, že mají problémy s odrazem a stíněním
vyřešení přímo na "skle" displeje. Viz třeba
http://cz.farnell.com/noritake-itron/gu112x16g-7806a/vfd-module-112x16/dp/1495419
a podobně. Jenže splašit 2x8 je problém a navíc cena modulu se začíná
přibližovat ceně zbytku součástek a to je prostě moc, ačkoli hezké by to
určitě bylo.

	Modré pozadí je nechci, ačkoli je lepší, než modré znaky. Černé pozadí
a text v barvě zelené, žluté nebo červené by byl príma.

Saša Svobodová