DAC prevodnik k pc - jaky vybrat

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Leden 11 13:23:28 CET 2015

Dobry den, v posledni dobe kupuji hudbu na www.supraphonline.cz,
vyhradne ve formatu *.flac, a tak  potrebuji k PC nejaky dac. Mam malo
podminek, dulezite jsou pouze - vstup z pc S/PDIF, analog vystup do
zesilovace stereo RCA. A s cenou max do 4 tisic. Na ostatnim mi
nezalezi. Na ebay hledam uz delsi dobu a mam z toho stale vetsi gulas v
hlave. Tech dac prevodniku se tam objevuje mnoho typu a o jejich kvalite
nevim vubec nic. Napr. v minulem pc jsem mel celkem kvalitni zvukovku, a
v ni byly prevodniky Wolfson 8776, Wolfson 8766 a procesor VIA Envy24HT.
Ta hrala velmi dobre. V popisech jsou casto kombinace napr.
CS8416+CS4344, nebo WM8805 a ES9023, nebo CS8416 + AK4393, nebo DIR9001
+ PCM1793 a tak dale...
Vybiral jsem zatim z tech levnych -
http://goo.gl/7LGe5h
http://goo.gl/Lst095
http://goo.gl/TveCN7
http://goo.gl/KCE25F
http://goo.gl/CrjUu3
Preferuji pokud bude ve skrince, ale ani samotnou DYI verzi neodmitam,
zda se, ze se da za stejne penize poridit vyssi kvalita. Prosim poradte,
predem dekuji za vas cas.

Vladimir