led ziarovka

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Leden 10 22:04:04 CET 2015

dnes som bol natankovat u susedov v rakusku a stavil sa v ich
globalizatore pre praclik. Narazil som tam na LED ziarovku typu
http://www.lightro.com.my/sites/default/files/filament%20bulb.jpg (uz
sme ich tu rozoberali). Tak som nevahal a usetrenych 20 eur, ktore som
neodviedol nasmu drahemu Robertovi pouzil na nakup vzoriek. 4W v patici
E27 a 2W v patici E14 (a este mi vela ostalo).
Zatial som zapol len tu vacsiu a svieti prekvapivo dobre. Aj farba
svetla je prijemna ziarovkova aj svietivost je dostacujuca.
Uvidim ako na tom bude so zivotnostou, ale aspon pre mna to zatial
vyzera ako konecne adekvatna a plnohodnotna nahrada klasickej ziarovky.
b.