Nove pozice v nasem tymu (ST Praha, MCU support nebo FAE pro Cechy a Slovensko)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Leden 9 20:58:10 CET 2015

Mně to připadá, že páni jsou placení od řádku. Další věc je, že to asi
ani nikdo nevyzkoušel, jestli to opravdu jako knihovna funguje.
Stalo se mi, že jsem právě to USB CDC na F4 Discovery oddělil do
knihovny - proč to pořád překládat, že, a ejhle - přestalo to chodit.
Pokud se přilinkovaly rovnou objekty, bylo to bez problémů.
Nakonec jsem si uvědomil, že on ten kód je vlastně separován na dva
kusy, svázané pomocí call-back funkcí. No a protože linker nevidí, že by
byly tyto call-back někde volány, prostě ten potřebný kus z knihovny
nenatáhne, ignoruje ho.

Mrazík