34063 - LED driver

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 9 13:39:01 CET 2015

1) ano, cest k "vylepšení" zpětné vazby u MC34063 a spol. je víc,
dokonce tam občas někdo dá zesilovač s OZ, ale NCP3065 je levně dostupný
a tak si myslím, že není moc co řešit. Navíc tuším, že byste ani nemusel
předělávat DPS (srovnejte vývody).

2) kapacita výstupního C není v této aplikaci kritická, bude mít zásadní
vliv jen na zvlnění proudu LED

--
Jirka