34063 - LED driver

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Leden 9 10:02:14 CET 2015

Aha. Vypínat se to bude (až to bude namontované) samozřejmě celé. Děkuji za info.

Michal Grunt

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Urbanec
Sent: Friday, January 09, 2015 9:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: 34063 - LED driver

No rekl bych, ze odpojenim zateze vytvarite poruchovy stav, napeti na C3 muze vyplavat buh vi kam, uvetomte si,ze to neni zdroj napeti, od ktereho normalne odpojujete zatez, ale proudu a on se ho snazi porad nekam natlacit, bud vypinat cele, nebo si tam dejte zkratovaci propojku paralelne k led, hi.