Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 8 22:26:04 CET 2015

On Wed, Jan 07, 2015 at 11:31:32AM +0100, Jan Waclawek wrote:

> No to je jednoduche, 192kSps je synonymum hifi/audiophile, takze tam je
> 24bit absolutne minimum, 192kSps*24*2=9.216Mbit/s, pricom hruby datovy tok
> pre Full Speed USB (to, co vacsina ludi nespravne nazyva "USB1.1") je
> 12Mbit/s.

Hahahaha. Dival jste se nekdy jaky ma USB overhead, obzvlast na Full-
a jeste hure na Low speed? U Low-speed to bylo az nekolik stovek procent,
takze i pres rychlost rohrani 1.5Mbit/s se pres Low-Speed ztezi da
protlacit vic nez 10-20kbit/s realneho provozu.

Full-speed je na (s bulk prenosy) sice o poznani lepe, ale 9.2Mbit/s
tim IMHO neprenesete ani nahodou...

P.T.

Daląí informace o konferenci Hw-list