Stav zásob u GESu

Čtvrtek Leden 8 20:01:51 CET 2015

Hezký večer,

	tak mohu potvrdit, že systém GESu ukazuje na webu velmi přesně. Téměř
všechno co neměli mít, také neměli. No co, ale to důležité měli a jak se
před chvilkou ukázalo, ještě něco dorazí poštou.

	Byl to docela fajn výlet, nebýt dvou porouchaných přejezdů cestou tam a
jednoho sebevraha cestou zpět. A ještě ke všemu sebevrah nakonec utekl.
Naštěstí zpoždění jen asi 15 minut, ale lidé ve vlaku před námi si to
museli vychutnat hezky celé.

Saša Svobodová