Nab??jen?? a ??ivotnost Li-ion 18650.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Leden 8 13:39:25 CET 2015

On Thu, Jan 08, 2015 at 01:04:02PM +0100, RV wrote:
> Vim uz jsem to zaznamenal - udajne nejaka nova technologie lion - pry hlavne
> pro clanky do notebooku ;-) Osobne tomu naprosto neverim - spis je to
> regulerni kurvitko a nova technologie bude zrejme jen v tom, ze vam ta
> lionka nerachne/nepsoukne jako ta puvodni takze si nevsimnete ze ji potichu
> kraglujete.

njn, nedavno jsem tu resil jakou koupit jednoucelovou nabijecku na LiON
z Ebay. Nekdo mi doporucil WF-139 a byly na netu schemata, ze je v tom
TL431 a je mozna modifikace 4.2 -> 4.1V. Bohuzel co jsem objednal WF-139 uz
nebyla ona a obsahovala zase ten cinskej obvod HT3582.
Blby je, ze kazdej je trochu jinej a jedna sachta dobije na 4.23 a druha
na 4.26 :(.

Ovsem kdyz kucham accupack z dellackych notebooku, tak plne nabite jsou
prave na neco kolem 4.2, protozo naprazdno maji kuchnute baterku treba
4.15V, takze to je rozhodne pres 4.1V.

--
Zito