Nabíjení a životnost Li-ion 18650.

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 8 13:09:12 CET 2015

Možná by stálo za úvahu získat přesnější údaje ke konkrétnímu typu
článku (datasheet, konzultace s výrobcem s popisem způsobu použití...).

To ale samozřejmě závisí i na tom, do jaké míry se jedná o sériovou
výrobu a jak dalece budete schopen do budoucna zajistit stále stejný typ.

Osobně bych šel spíš cestou několikanásobného předimenzování, jak už
jsme probírali. Pak nebude třeba řešit nic dalšího.

--
Jirka