Jakou TV koupit?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Leden 8 11:11:29 CET 2015

Dne 08.01.2015 v 10:09 Michal Gregor napsal(a):
> Zdravim,
> je nejaky rozdil ve kvalite televizoru? Nebo je vyrabi jedna fabrika a
> jen lepi ruzna loga vyrobcu?
> Docela mne zarazilo mechanicke provedeni nekterych TV. USB konektor je
> osazen kolmo k zadnimu panelu, takze nemuzete prisunout televizor na
> doraz ke zdi.
>
> Michal Gregor

Dobrý den,

pokud hledáte TV jako součást domácího kina, zvažte i pořízení plazmy,
dokud je k mání.

Mám asi půl roku
http://www.czc.cz/lg-60pb660v-plazma-tv-60/152382/produkt
a pokud jde o zobrazování, jsem velmi spokojen. Zvuk pouštím přes AV
receiver, takže tam problém není (TV dekóduje AC3 a DTS, s čímž je třeba
počítat při přípravě filmů). Využívám i přímé připojení na Youtube ve
spojení s chytrofonem - to poměrně pohodlně eliminuje problém se
zadáváním textů do dialogových boxů na TV (na telefonu naklofám a najdu,
co chci pustit a TV slouží jako zobrazovač, který si stahuje data přímo
z Youtube). Funguje i browser, ale bez externí klávesnice s touchpadem
je to tragicky nepohodlné.

Jak jsem již psal, primárně mi šlo o zobrazovač pro domácí kino, takže
tady jsem spokojen. Krmivo obstarávám přes HD. Normální TV prakticky
nesleduji, jen občas (míněno tak 2-3x do měsíce) ČT Sport, takže kvalitu
DVB tuneru nedokážu posoudit.

Pokud jde o umístění, mám ji pověšenou na zdi
http://www.czc.cz/stell-sho-1004b-pro-30-60/62091/produkt
a s připojením kabelů nebyl problém.

JF