Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Čtvrtek Leden 8 10:36:04 CET 2015

Zdravim,
to je zajimava informace, ze by ty sound blqastery mely vzorkovat i
192kHz, na druhou stranu me desi to pevne low pass filtrovani na 44kHz,
coz me dost omezuje, delaji to vsechny zvukovky, nevidel jste nekde
srovnani, pripadne neda se to nejak vypnout ? Tim by to pro SDR aplikaci
postradalo smysl, sirku sledovaneho pasma bych nerozsiril, to je k vzteku.
           Tomas