Jakou TV koupit?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Leden 8 10:33:04 CET 2015

Vzhledem k poměru cena/výkon bych vzal Blaupunkt 52" v Tescu, až bude v
akci. V tu chvíli jde koupit za 8999Kč. Vyrábí se na Slovensku, USB má tak,
že jde dat na zeď. Vstupů má taky dost, zvládá fullHD filmy i s vyšším
bitrate. Předpokládám, že obrazovka bude Samsung, ale případně jde srovnat
přímo v obchodě. Trošku hůř chytá signály z DO, musí se namířit přímo na
čidlo. Na jiný nedostatek jsem zatím nenarazil.
Určitě budou existovat LCD s lepší obrazovkou, ale za ty prachy IMHO nic
lepšího koupit nejde.